perjantai 18. toukokuuta 2012

AMAZONILLE

HUOMENNA viidelta aamulla Porto Alegren lentokentalle etta ehditaan lentokoneeseen, ja sitten se on tervemenoa ! Pitaa katella vissiin niiden hyttysten ja muiden ottiaisten peraan etteivat syo minua, kun en sitten loppujenlopuksi edes ottanut siihen malariaan laakitysta, kun ei ne laakarit kattoneet tarpeelliseksi... joten menkaa sitten niiden puheille jos ei minua ala kuulumaan takaisin.. 
Olenko PIKKUSEN innoissani, kun viimein paasen lahtemaan sinne metikkoon, kun sinne olen niin paljon halunnut ! 9 paivaa siella ja sitten takaisin ! JOTEN BEIJOSS ATE MAIS !  - Emma




2 kommenttia:

  1. Heii mä olin koko viime viikon amazonilla :) ! Oli ihan törkeen siistii ja amazon on jotain ihan käsittämätöntä! Ja jos meet Belo Brasil yhtiöllä ja sinne teijän reissulle tulee Bernand, kandee jutella sen kans paljon, se on ihan sika hyvä tyyppi! Pidä tooosi hauskaa ja käytä paljon hyttys myrkkyy! Beijos!

    VastaaPoista
  2. Uii siistii! Haha oon fiilistelen täällä kotona sun seuran ;) Pidä todella hauskaa!! Vaikka joo.. Ainahan sie pidät hauskaa ilman minua :( Ja muista minua joka on (vuorokauden kuluttua) 17!! Hahah joo.. Olet rakas ! <3

    VastaaPoista